Torsdag

Jag har varit exemplarisk vad gäller rutiner den här veckan..jag har vaknat lite försent för att hinna duscha innan nyheterna kl.7 vilket gjort att jag legat med täcket virat runt kroppen (stort täcke) på soffan under julkalendern och duschat först efteråt..det gör att jag kommit in på jobbet kl.9 varje dag hittills..det är helt okej, inte så bra som det kan vara, men helt okej...

Tyvärr kommer jag gå back i flexen den här veckan ändå..den däringa lägenhetsvisningen i måndags förstörde för mig..och i slutändan får vi väl säga att den var helt onödig. Lägenheten är nu uppe i 1.78 miljoner och budgivningen är inte slut än...för ett renoveringsobjekt..var är krisen när den behövs?

Ser att räntorna gått ner igen också..jag känner nästan 500 spänn jämfört med förra månaden..skönt..det behövs..

Ikväll är det box..

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara du känner att det är rätt för dig så...provat att knalla till jobbet med täcket? ;) hade vart nåt ?

2008-12-04 @ 10:08:32
Postat av: Jerk

Det är väl långt för att gå till jobbet ;)

Postat av: Charlotte

haha väskan är i säkert förvar tills döden skiljer oss åt :D

2008-12-04 @ 10:47:42
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/
Postat av: Anna

Men att gå med täcket gör inget ;)

Hoppas du får en trevlig helg med mkt kärlek från dotera :) kram

2008-12-04 @ 15:04:13
Postat av: Jerk

Det blir det nog..detsamma, fast inte med min dotter då :)

2008-12-04 @ 22:07:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Här blir det inte livat förrän nästa helg..då får jag blogg besök från Malmö, en tjej bloggare jag haft kontakt med länge..ska bli kul :)

2008-12-04 @ 22:47:33
Postat av: Jerk

Det låter roligt :)

2008-12-05 @ 09:16:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback