Wohoo, bara 23 dagar kvar..

Tre timmars sömn är väl inte att rekommendera inför en måndag, men vad göra när det inte går att sova..höll ändå ut till kl. ett innan jag gick och la mig..vid halv tre gav jag upp, reste på mig, la in en snus och hämtade en tidning att läsa...somnade någon gång runt halv fyra..

Tre timmar senare ringde klockan, tog mig nästan upp direkt, men det blev en 10 minuters snooze..borsta tänderna, lägga till sig i soffan och kolla på nyheterna, sen började det..Julkalendern...våga vara barn...

Den var väl helt okej, även om jag är övertygad om att jag kommer vilja spöa upp Klas fler gånger denna december..

Följden av julkalendertittandet är att jag kom in på kontoret redan kl.9..på en måndag...sjukt..ovanligt..

Det mest spännande blir att se om jag somnar med ansiktet i tangentbordet före eller efter lunch...


Kommentarer
Postat av: Anna

Då far jag se till att skriva många kommentarer eller lägga in naken bilder så du håller dig vaken ;)



Julkalendern missade jag totalt......

2008-12-01 @ 12:12:33
Postat av: Jerk

Jag röstar på nakenbilder ;)

Postat av: Spader Madame

Jag som har missat -får kolla här på webben i stället! Det var någon frissa som ville ha uppmärksamhet och så skulle det jobbas!

2008-12-01 @ 20:29:46
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Asch - julkalendern har jag missat. Och hade jag varit i dina kläder hade jag nog sovit istället för att titta på den. När somnade du nu då, före eller efter? Sitter du kvar med nyllet i tangentbordet än kanske? ;)

2008-12-01 @ 21:39:12
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Spader M: typiskt frisörer, ska bara ha uppmärksamhet hela tiden ;)



Åsa: jag räddade mig genom att sluta redan halv fem och gå på lägenhetsvisning..annars hade det nog slutat illa..

2008-12-01 @ 22:34:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback