Det kryper i kroppen...

..jag vill se fotboll nu...jag vill få utskicket från Bajen om säsongskortet, så jag kan köpa mitt säsongskort på sektion L...

Jag är så skadad så sent igår kväll satt jag och lästa på FC St Gallens hemsida för att se när de spelar nästa match..nästa gång jag är till Schweiz ska jag se en match med dem..helst hade jag åkt innan serien slutar nu, så jag får se en match på deras gamla arena..sen vill jag även besöka deras nya arena i framtiden..måste hitta en anledning att åka till Schweiz å jobbets vägnar..HK ligger ju i princip i grannbyn och i Schweiz är allting nära..jag vill köpa en FC St Gallen-halsduk...

Jodå, ni behöver inte vara oroliga, de spelar i grönvitt de också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback