Väntan har sin tid, handling har sin...

Drog med en kollega på spinningen idag..det var hans andra gång någonsin..den första hade han blivit så svimfärdig att han varit tvungen att kliva av cykeln och lägga sig på golvet...inte så idag dock...

Tyckte själv det gick ganska bra..kände knappt av ryggen som jag brukar..det betyder antagligen att jag inte tog i nog mycket...
Det som gick riktigt dåligt däremot var stretchingen..åh så sträcker vi på armarna rakt upp..?? Que? Jag får inte upp armarna..träningsvärken är så grym att jag inte kunde stretcha riktigt..

Åh gud vilket intressant inlägg..jag slänger in lite om jobbet för att lätta upp det hela..

Kaos är granne med VD-assistenten...alltså..mitt skrivbord...mejlkorgen som igår var på väg att få överkomlig storlek är åter överfull och hånar mig...det kan bli en lång fredag..flexbanken tycker också det ska bli det..jag vet inte..jag vill inte..vill bara en sak...

Ööh..ja, det blev ju lättsammare..spinningen idag gör att jag tränade för tredje dagen i rad..med innefotbollen på lördag kommer jag upp i fyra gånger...det känns bra..tror jag kan vara smal redan på söndag..det går säkert så fort..

Städerskan har förresten haft urringat och varit utan behå hela veckan..vackert, men bara ett substitut från den som verkligen gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback