Gå och lägg dig igen!

Fredag iaf...det är väl det som är bra med den här dagen, det är bara ca 10 timmar innan jag släcker ner jobbdatorn för helg..trots att jag borde blir det inget jobb den här helgen...jag får försöka komma ikapp nästa vecka..eller försöka att inte ligga så långt efter är nog rätt ord, ikapp kommer jag inte..för det krävs en outlook-krasch tror jag...

Klockan ringde redan fem i sex imorse och det var faktiskt nära att jag tog mig upp, men istället somnade jag om när jag försökte se nyheterna på tvn..nåja, jag försökte iaf..och jag var har till halv nio..

helgen innebär ingenting, förutom lite tvätt och strykning på söndag..hoppas på uppehåll på förmiddagarna, sen kan det gott regna..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Halv nio är väl ändå helt ok... ;-)

2008-07-11 @ 09:42:12
Postat av: Åsa

Halv nio är väl ändå helt ok... ;-)

Postat av: Åsa

Inte jag som stammar egentligen, det är faktiskt kommentarfunktionens fel!

2008-07-11 @ 09:44:25
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

jovisst, det är säkert det, skyll på kommentarsfunktionen du ;)

Men du har rätt, när det kommer till mig är halv nio lysande..det blir ca 1,75 timmar plus på flexen då (det enda säkra med mig är jag slutar halv sju på kvällen måndag som fredag)..

2008-07-11 @ 09:48:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback