nej, nu har det gått länge nog..

Halv nio denna underbara sommarmorgon...vilken tur att jag får njuta av det vackra vädret genom en jävla plåtburk, det är för mig obegripligt att bygga ett stort, fett jävla glashus om plåtpersiennerna ändå alltid ska vara nere...totalt meningslöst, värdelös arkitekt som tänkte ut detta..

Nåväl, idag tänkte jag göra klart prislistorna...sen är det ny månad (oh joy) så då ska det fixas med lite rapporter..efter det kanske jag kan göra något vettigt..

Javisst, eftersom jag inte hunnit med jobbet de senaste veckorna blir den däringa månadsrapporten garanterat missvisande..nåja..vems problem är det egentligen?

Nu ska jag bestämma mig för om det är värt en tusenlapp för att se huset i 1,5 dygn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback