Norrlänning vid skrivbordet..stör ej-skylten fungerar inte..

Just nu är inspirationen nere på noll..all ångest koncentreras på jobbet istället för bloggen som det bör...inkorgen i outlook har svällt till imponerande 164 mail...det är tur att begränsningarna i storleken tagits bort annars hade jag haft en icke funktionerande inkorg nu..

Men hopp finns, imorgon eller kanske måndag eller eventuellt senare nästa vecka är mitt jobb i den stora årsförfrågan klart och jag kan börja rensa i mailen..den som tror att jag jobbar hela juli för att kunna ta lugna dagar på kontoret där jag flexar in sent och flexar ut tidigt är snett ute...

I vilket fall som helst ska jag ut och springa idag..till helgen väntar pimpning av balkongen, det kommer bli en enorm skillnad..säkert..jätteskillnad..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe ska du klä den i grönvit plysch?

En fet pimpad balkong kan vara sevärd.

Ha det gött med joggandet.

Postat av: Jerk

hehe..du är egentligen inte så långt ifrån..det blir inte direkt mycket pimpning, men lite iaf..

Joggandet var väl på den nivå jag befinner mig..vilket är synd jag hade hoppats på lite bättre..

Ha det,

2008-07-10 @ 23:15:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback