Nytt inlägg...

Mitt alarm på mobilen funkar inte..jag har trott att det varit så i ett par dagar nu, tycker det varit ovanligt tyst från soffbordet..idag (när jag kom upp i hygglig tid stod jag och stirrade på mobilen när klockan blev kvart i åtta..inte ett ljud kom från den..

Konstigt att jag kommit in tidigast halv tio tidigare i veckan??
Iofs, det kan väl ses som konstigt eftersom de däringa arbetarna på granninnergården börjar kl.7...men jag är ju väldigt bra på att somna om..

Likadant idag, vaknade kl.6, tänkte kliva upp, vände lite på mig bara, så var klockan tio över sju..men då klev jag upp (wow, duktig Jerker), så jag är här nu..halv nio, med värkande benhinnor och solsken i blick (jo, tjena)...

Arbetsdagen började med att jag plockade ner papperskorgen från mitt bord..den tomma papperskorgen utan någon påse i sig..det är inte nog med att den där städerskan tar mitt glas varje kväll, nu ställer hon upp papperskorgen på bordet och lägger inte i någon ny påse heller..jag vill ha Olga tillbaks från semestern..

Sen fortsatte den med att en innesäljare kom och frågade om mailen han skickat och som jag inte svarat på..han kom innan jag ätit min frukost, jag hade precis slagit igång datorn..helt fel tillfälle med andra ord..prata inte med mig innan frukost..jag trodde alla visste det vid det här laget?
Så sur som jag är vid den tiden bad jag honom att sluta tjata så förbannat...

Jag är trevligheten personifierad före kl.9 på mornarna..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Postat av: Åsa

NEJ - tom kommentar igen. Jag är värdelös ju...

Helt normalt att ha sånt där morgonhumör. Tänk när man stöter på nån som vill småsnacka vid åtta-draget. Otäckt. Orka. ;-)

2008-07-17 @ 14:41:06
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

småsnacka funkar..iaf om jag fått äta frukost innan..men när de börjar med frågor om saker som rör jobbet innan jag hunnit sätta mig ner vill jag bara döda (vilket lustigt nog är precis det humöret jag är på precis nu)...

2008-07-17 @ 16:19:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Hellre en konkret jobbfråga än äckligt lulligt småprat utan syfte så där tidigt... För att inte tala om när nån ska vara lustig på morgonkvisten. Mord! ;-)

2008-07-17 @ 20:13:44
URL: http://vindvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback