Sheffield...

Halv tio idag igen...för tredje dagen i rad..nu ligger jag efter...å andra sidan så är det okej, jag kommer antagligen att fylla upp flexbanken innan juli är slut..inte så kul...

För alla som var oroliga kan jag meddela att bron i Kista rasade så tidigt att jag fortfarande var på kontoret ca 100m därifrån..det var med andra ord ingen fara..det var däremot fara för trängsel och att folk skulla trampa ner varann på kontoret när ambulanshelikoptern kom...verkar bara vara jag som är en världsvan 08:a eftersom jag var den enda som satt kvar på min stol...

Nu fortsätter rensningen av outlook..se om det går att minska med 20 mail idag också...

Kommentarer
Postat av: Andréas

Ett tips Jerk : Delete knappen kan användas till mycket i Outlook ;-)

Postat av: Jerk

haha, tror mina kollegor skulle bli ganska sura då, men den är lockande..har minskat inboxen med två mail hittills idag :)

2008-07-16 @ 11:22:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback