Slutet gott, allting gott..

Det blossar då och då upp diskussioner om hur många skåningar som spelar i landslaget och varför de är så mycket bättre än övriga landet på att få fram talanger...

Det må så vara, men en sak de inte klarar av att få fram det är fotbollsdomare...ytterligare en pinsam insats idag (nu ska det sägas att jag inte orkar kolla upp var linjemännen är ifrån, men huvuddomaren det är ett jävla ålahuvud iaf)...

Tack domarjävel, tack för att dotra fick se mina finare sidor i slutet av matchen..jag var så nära att klara mig hela matchen, att lugnt och fint skaka lite på huvudet, men till slut gick det inte längre...jag skrek inte hora iaf...

Dotra tyckte det var mycket skrik på slutet..det stämmer väl, hon har ändå kvittrat ända sen slutsignalen och promenaden hem över bron "det är ju inte alls långt pappa, nästa gång går vi till matchen också"...för hon ska ju med även på matchen mot GAIS, då får jag sitta på Västra, det blir väl lite mindre skrik, men vi kommer istället få se klacken...tror hon kommer bli nöjd..

Seger med 1-0...den där första kvarten kände jag att det var helt rätt match för dotra att få se..här skulle det bli 5-0 och ren propagandafotboll..blev inte riktigt så kanske..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu känner jag att vi kommer att bli osams: Tror jag håller på GAIS faktiskt... ;-)

Postat av: Jerk

wtf??? Denna besvikelse.. ;)

2008-07-21 @ 22:04:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: beerbelly

Finns väl inga bra dommare alls?

Starkt att vara så tidig med. Var inte ens nära att vakna vid den tiden :)

Ha det gött.

2008-07-22 @ 12:50:23
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Nja, någonstans finns det säkert en bra domare, jag letar och letar iaf :)

Fortfarande semester alltså? Mindre än två veckor kvar för mig nu...

Ha det gott!

2008-07-22 @ 13:39:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback