1 dag avklarad..4 kvar...

Efter några tusen knapptryckningar är jag nästan klar med den första av de sista prislistorna..priserna börjar gälla imorgon, så vi kan nu lugnt säga att jag inte blir klar i tid..
Min kärleksaffär med pivot-tabellen håller än, även om den känns lite skakig just nu, jag tycker hon är på tok för rigid och oflexibel, men kanske, kanske den kommer hålla veckan ut trots allt...vi tänker iaf träffas igen imorgon..

Men nu är det dags att bege sig hemåt...Jerker har tvättid, så ikväll strax efter elva kommer jag stå där och stryka igen..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Gött att det närmar sig slutet. Ha så kul ikväll då..

inte ens fotboll att se fram emot :/

Postat av: Åsa

Nej! Inte strykdöden i kväll igen... Vet inte om jag orkar med att läsa om det. ;-)

Du, skärp dig. Pivot Tabell är en fin tjej, det kan bli bra. Rigid och oflexibel? Kom ner från dina höga hästar. Bara för att du råkade få en bröst- flash i går kan du inte bete dig hur som helst. ;-)

2008-06-30 @ 20:51:49
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

BB: Nej, men nästa måndag är det allsvensk match på Söderstadion igen :)

Åsa: Vet inte, Pivot verkar lite knepig (iofs vanligt när det gäller tjejer)..

Du har tur, jag blev slö och skippade strykningen..på onsdag kanske..

2008-07-01 @ 00:09:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback