5 spänn för en vettig rubrik..

Är alla E-tunabor lika gnälliga som Citys spelare? I så fall torde jag ha hittat mitt paradis på jorden..det var konstant gnäll från deras spelare trots att domaren gång på gång visade att han hade sina sympatier hos dem...
Talangerna kvitterade iaf till 1-1 genom Victor Rodriguez och det kändes som om de borde haft åtminstone 1 straff...Talangerna var åtminstone de som försökte vinna, city visade som sagt upp mest prov på att ligga ner och skrika..sopor..

Så har jag hittat till Årsta IP alldeles själv också..sist jag var där var några år sen nu..B-lagsmatch mot BP, Christer Mattiasson spelade hos BP då..jag och en polare var dit, så vi åkte med hans bil..nu var jag sååå duktig och gick från Gullmars dit..insåg att jag trots städningen inte fått ihop direkt många steg..eftersom domaren hade bråttom hem och nästan blåste av innan 90 minuter hade gått hade jag så gott om tid att jag gick hela vägen hem..sen blev det cheese steak till middag..

Nu fotbollen..sådär intressant..givetvis har Italien mongochans just som jag skriver det..
Imorgon, jobbångest och total förvirring på kvällen..får nästan hoppas de visar någon match i repris, annars vet jag inte vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Viva el Spania säger jag bara. Jag vill dricka Cava. NU! Och hitta svartsmurfen.

2008-06-22 @ 23:53:51
Postat av: Jerk

haha, Spanien bjöd inte direkt på något skönspel, men gick vidare ändå..

Lycka till i ditt letande efter svartsmurfen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback