Ensamma Sussie..

Just nu känns det som om jag är den enda kontorsslaven i Sverige som fortfarande är kvar på jobbet..den enda som arbetar (ja, inte preciiis just nu då)...på kontoret är det iaf bara jag och städerskan..Olga, den jäveln, kom hit och var glad eftersom ryssarna vann igår...jag försöker påpeka för henne att hon är ifrån Ukraina..det biter inte..

Nåväl, det börjar bli dags för mig att ge mig av också...vid det här laget kan man tycka att jag borde kommit på vad jag ska äta för middag, men icke då..morgondagens vet jag (om nu inte ICA blivit länsat av alla som måste köpa allt till sin midsommarmiddag...när de ska ut till landet..hoppas det regnar på er imorgon)...det blir älgfilé imorgon..insåg att jag inte har rört den senaste jaktens än..har väntat på ett speciellt tillfälle..vad är väl mer speciellt än midsommarafton och Kroatien-Turkiet på TV..jag hoppas på en het match..

Ikväll hoppas jag tyskarna drömmer sig tillbaks till slutet av 30-talet och börjar erövra europa igen...annars får jag punga ut med en hundring om en vecka..tar hellre emot 1400...

Sofia (där skulle det varit en länk) gnällde över att det var lite kort på bloggen..här kommer ett par från sommarfesten...


Åh vem stryker sig runt den blonda controllern?


Försök till att fjäska in sig hos domaren

Årets scenpersonlighet

Ett sista försök till fjäsk

Tröstar mig med en öl

Den här gången kanske jag lyckas

Tar med mig hjälp upp på scenen

Djup koncentration

Bonuspoäng för den som vet vem jag har på t-shirten!!

Nu är jag klar för den här veckan..jobbmässigt alltså..nu är det tre dagar kvar till ångest och gråtattacker..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Kul med lite fyllebilder. Konferens menar jag :-)

Ha en bra midsommar. Låter gött att stanna i byn och ta det lugnt.

Postat av: valp

trevlig midsommar jerk.

ska bli intressant att se guterstam i grönvitt.

2008-06-19 @ 20:40:44
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Cliff Hanger

Är det Nacka Skoglund på t-shirten?



Glad midsommar på dig!

2008-06-19 @ 20:44:44
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Blingbling

Oj, nu börjar det leva om och bli stögigt på min innergård. Snart får du släppa in mig till er. Var ska jag annars äta frukost o middag i sommar.



Ha en fin midsommar nu. Jag drar till Ingarö för lite sill o nubbe o nakenbad :)

2008-06-20 @ 10:39:46
Postat av: Lillebror

Glad midsommar! Blir flötgröt & Fisk på Nolabättzin kl 5 om du vill hit! muhaha! Ses!

2008-06-20 @ 16:10:50
Postat av: Jerk

BB: Glad midsommar på dig också, men fyllebilder? Nu förstår jag inte? ;)

Valp: Yup,det blir det..trevlig midsommar..

Cliffy: Nej, tyvärr, men jag gillar hur du tänker.glad midsommar på dig också

Blingis: Nakenbad? Hoppas du tar kort ;) Du är välkommen hit till grannporten när du vill, du har dessutom en teckning att hämta..gladmidsommar

Lillebror: Fisk? Kanske bra att jag är kvar här nere..Bäcke ringde nyss det första fyllesamtalet, han öppnade med "jag kommer nog ringa igen senare, när jag blivit ännu fullare" :)

Glad midsommar..

2008-06-20 @ 19:34:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Hehe - kul bilder!

2008-06-21 @ 13:29:07
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Tack, tror jag..ville bara visa min sida som "entertainer"..typ :)

2008-06-22 @ 13:38:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback