Fettot behövde flott..

Jag skrev tre genomdeprimerande inlägg i mitt huvud under min promenad idag, sen vände det och när jag var på den södra sidan kom solen fram och även så mitt goda humör..såg nästan ut som om jag log en vända (om någon såg det så förnekar jag givetvis det)..iaf...det kändes lite lättare, lite bättre humör..känns bra..kändes så bra att jag var tvungen att köpa en megapåse chips när jag handlade kvällsmat (räknas egentligen korv med bröd som kvällsmat?)..

Nu hoppas vi att det är jag som har fel och inte Lagerbäck...jag tror dock att vi ikväll kommer få se att Sidleds-Danne inte håller mot bra motstånd...jag har iofs haft fel förr (en gång, tror det var på lågstadiet..) så det kan lösa sig..

Tror också att Elmander kommer spela ur Stoor ur landslaget..han har spelat bort Bajare därifrån förut...

Nu är det match, eventuella svordomar som hörs från en skrubb i Skanstull är inte riktade mot er, de är troligen riktade mot domaren..

Kommentarer
Postat av: Annika

Stoor klarade sig, men Elmander får ändå inte godkänt av mig.

Postat av: Jerk

Stoor klarade sig rent bra, tycker han gjorde en liten miss vid sista målet bara..Elmander gjorde väl ingen glad..

2008-06-14 @ 23:06:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Tar tillbaks det, verkar vara Mellberg som gör en liten miss vid målet..

2008-06-14 @ 23:10:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Annika

Alltså jag menade att han klarade av att "överleva" med Elmander, han lär inte bli petad, formulerade mig lite fattigt bara. Tycker stoor spelade riktigt bra.

Ja du, med en annan förbundskapten som inte har något emot bajenspelar kunde även landslaget ha slagit sådana inlägg i några år...

2008-06-15 @ 00:18:59
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

:)

Yup, så är det och i eftermiddag får vi se blivande A-lagsspelare på Söderstadion igen..synd att Mauro är avstängd bara..

2008-06-15 @ 13:13:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback