Nu kan vi väl lika gärna skita i det här..

Det är fan sanslöst!!!

Sveriges genom tiderna sämsta landslagsspelare startar..satan i gatan vad less jag blev..det blir att föra över ännu mer av pengar jag inte har för ikväll vill jag inte komma ihåg något...mongo-kim är ju fan bättre..och vad är det egentligen för fel med att ha Rosenberg som defensiv mitt? Kan inte se han göra ett sämre jobb än den där förbannadeskåningensomlevtpåstorebrorsnamndesenaste8åren..

Nåja, bolaget jublar väl..krävs enorma mängder alkohol ikväll..em är redan över...för svensk del, nu blir det till att hoppas på att tyskarna drömmer sig tillbaks till 40-talet och slaktar övriga nationer så jag kan kamma hem lite pengar i drömelvan...

För övrigt hoppas jag att min fadäs i Vetligan inte straffar mig nu..jag har lidit nog för en dag..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Alkohol var ordet!

Låt oss hoppas han skadar sig innan han blir utvisad eller gör för stor skada.

Postat av: Jerk

Vi får hoppas..nu ska jag gå in i konferensrummet på jobbet och se första matchen..det lär väl bli ganska njutbart iaf :)

2008-06-10 @ 17:57:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback