Office lesson #1

Gå aldrig på ett möte där det står "Någon bör...".
Det är alltid dig det handlar om, denne någon är aldrig din chef, som håller i mötet..eller team leadern som också är där..det kommer alltid vara dig det handlar om..

Jag kan den här regeln, jag vet om den, det var det första jag lärde mig, ändå gick jag på det där mötet före lunch..

Så om någon undrar vad jag kommer syssla med nästa vecka kan jag meddela att jag kommer sitta på kontoret och förbanna Bill Gates, windows och framför allt excel i 5 dagar..och sen måste det vara klart..samtidigt ska jag sköta mitt normala jobb (ja, det funkar ju bra redan idag..)...PMS-Jerker kommer verkligen vara på hugget nästa vecka, jag kommer vara grinig,stressad och allmänt otrevlig (skillnaden är??)

Lyckligtvis kommer ju årsförfrågan från storkunden först veckan efter (om jag har tur), så jag får två veckor "slit ihjäl dig eller dö" på jobbet...när ni andra taktar ner inför semestern pumpar jag mig full med formel 1-bränsle och varvar upp till rött..i två veckor..minst..säkert tre..när resten av världen tömmer ytterligare en semester-baginbox gråter jag på natten när jag vaknar upp ur hemska drömmar om excel..

Och ja, hela det här inlägget grundar sig i självömkan..sexigt va?

Sexigare än Leksands lagkapten och en vit dildo iaf..jag kommer aldrig förlåta mig för att jag är så förbannat nyfiken att jag var tvungen att leta reda på filmerna..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Ahahahaha jag trodde jag var nyfiken men tydligt att jag inte kan kalla mig det längre. Du förstod väl hur det skulle sluta?

Hockey kommer aldrig bli sig likt igen.

Postat av: Jerk

jo, eller jag borde gjort det iaf..det var otroligt dumt av mig..inte kan jag ångra mig heller..

Näe, fraser som "kötta in den" eller "ta honom hårt" har helt plötsligt fått nya innebörder..åtminstone när det kommer till leksand..

2008-06-17 @ 16:03:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: valp

houkko för bövelen. men han har väl(?) spelat i gnaget så.

2008-06-17 @ 17:52:23
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Jerk

Han har ju det..får väl vara glad att det inte var en galge?

2008-06-17 @ 18:42:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback