Är det egentligen så fel att slå på en kvinna?

Ikväll blir jag en kvinnomisshandlare..äntligen får jag slå på den blonda controllern..

Yup, ska gå på KI Box på Friskis...den blonda controllern kom i måndags-tisdags och satte sig vid skrivbordet, började blinka lite med ögonen och fortsatte med, du som är så söt, du som är så snäll...

Jag anade givetvis ugglor i mossen och till slut frågade hon om jag ville hänga med då den ordinarie sparringpartnern inte kunda hänga på..skönt, jag var rädd att hon ville ge mig mer jobb..

Vad hon inte visste när hon frågade var att jag redan bestämt mig att gå dit, så hennes fjäskande var i onödan..

Jo, hon har förklarat för mig att det inte är henne jag ska slå på utan de där kuddarna hon har på händerna..så mesigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback