Bygg ut Söderstadion nu...

Jag tror jag inte har varit lyckligare den här säsongen än efter den här matchen...vanligtvis när jag lämnat Söderstadion har jag pustat ut efter att Bajen lyckats hålla undan trots att de totalt rasat ihop i andra, men ikväll vände de ett 0-1 underläge och jag fick jubla på slutet istället..

Och kors i taket Martin "ständigt sämst på plan" Hansson lyckades blåsa en rättdömd straff till Bajen också..chocken var total...

Det hjälper inte ändå..han är fortfarande så pinsamt dålig att han borde slänga pipan direkt..förstår han inte det själv borde någon vänlig själ hjälpa honom..funkar inte det får vi helt enkelt bomba Blekinge...

Men, inte ens den idioten får bort mitt leende ikväll..en kväll där plastarna stannade hemma och det bara var de som är grönvita in i benmärgen som var där...5600 är en pinsam publiksiffra..grymt pinsam..så kallt var det inte..jag gick dit i kavaj och jag sitter ändå på gubbläktarn..

På måndag är det sista matchen hemma för säsongen...den som missar den är ingen riktig bajare....

"Rädda våra liv, rädda våra barn
Bort med Hansson från fotbollsplan"

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den där Hansson, han är från Blekinge va? :D

Postat av: Jerk

Du lär dig ;)

2008-10-30 @ 08:21:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback