Do you remember??

Jag kan väl ge er lite bilder från Oslo iaf...trots att jag negligerar lite lätt...


Scarface & Fatface
Efterfest på mitt hotellrum..

Söta fröken Gröseth.
Anledningen till att jag återvänder till Oslo år efter år..

Hotellet
Sett från strandpromenaden...trodde jag

Rätta bilden på hotellet.
Jerk tog lite fel, men jag upptäckte det iaf redan när jag stod på parkeringen..

Konstnärlig bild

Fast det blir det här som hamnar på dejtingsidan..

Dava & jag på hallen
Dava blir inte vackrare än såhär, men så spelar han etta också..

Girl on Girl-massage
I bakgrunden ett par olympiska mästarinnor..

Förberedelse inför Bajen-TFF
Ölen var ljusår bättre än domaren från Skövde..

Efterfest på lördagen
Redan jul??

Ett till Egokort, taget med självutlösaren..
Det här kanske också hamnar på dejtingsidan under rubriken "finkänslig kille som älskar naturen"

Oslo var underbart...som vanligt..plånboken är tyvärr tom nu..som vanligt..
Jag blir alltid lika förvånad när vackra tjejer pratar med mig..när de dessutom ser ut att lyssna på mig blir jag än mer förvånad..

Nästa gång jag och grabbarna ses är det bara herrtävling..det får gå ändå...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hur packad var du på bild nr 1 hahahah. En fin resa verkar ni ha haft i alla fall :)

2008-10-06 @ 11:09:46
Postat av: Jerk

Det fanns nog en hel del öl innanför västen då..det var ju på efterfesten någon gång kortet är taget :)

Postat av: dalle

Ny skjorta Jerker ???

kan det verkligen vara sant;=)

2008-10-07 @ 13:15:48
Postat av: Jerk

Näe, gammal..hur skulle det se ut om jag köpte något nytt? :)

2008-10-07 @ 13:49:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback