Finns nog fler som gärna ser honom få cancer nu...

En sak som gjorde mig glad igår kväll och även i morse..kanske därför jag var på ett positivt humör i förmiddags? Det positiva humöret dog för övrigt ut när jag försökte hitta någonstans att sitta vid Food courten *muttermutter*

Tillbaks där jag började..jag blev jävligt glad att de på sporten verkligen uppmärksammade vilken sopa Martin Hansson är..såg ni hur han inte blåste straff till norrping i slutminuten mot Ljungskile? Såg ni? Det är omöjligt att missa den handsen om man inte är en riktigt jävla usel domare..Martin Hansson är en riktigt jävla usel domare..han är så dålig att han inte borde få kallas domare öht..det är ett hån mot övriga domarkåren (Ingvarsson undantagen då)...

Nu kanske ni förstå vilket helvete det är att kliva in på söderstadion och se den skalliga åsnan från Blekinge förstöra en match igen..nu kanske resten av världen (de som kollar på Sportnytt då) äntligen kan förstå att han är så dålig..för det där var inget undantagsfall, så där ser det ut i varje match..det får mig att undra om Amunekes första varning verkligen var en varning..när Martin är inblandad går det inte att vara säker..

Martins horribla beslut att inte döma straff kostade många miljoner för norrping..hade Martin inte varit så usel hade de fortfarande haft en sportslig chans att ta sig upp på kvalplats, nu är de 7 poäng istället för 4 poäng efter Ljungskile..inget kanonläge något av dem, men med 3 matcher kvar fortfarande en hygglig möjlighet, nu är det i realiteten en omöjlighet..

Tycker att Norrping verkligen ska tacka Martin..för en väl genomförd match..de lär slippa honom nästa år iaf, jag kommer tyvärr behöva se mongot på Söderstadion även nästa år..det är fan synd om mig..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den där Martin Hansson är inte från Skövde också va?

;-)

Postat av: Jerk

Om du hade läst inlägget och inte bara skummat igenom det hade du sett att jag skrev att han är från Blekinge, sist jag kollade så ligger inte Skövde där (fast vem vet så noga, det är väl nordtyskar allihop söderut ;))...

Ett kortare svar..nej, från Holmsjö :)

2008-10-24 @ 09:37:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

He, he - Blekinge stod det ja. Ska inte göra så igen.

2008-10-24 @ 09:48:35
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

bra! :)

2008-10-24 @ 12:10:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback