Grått, dimmigt och alldeles Jerker...

Ville bara meddela att jag nu åker tillbaks till skogen för drygt ett dygn...jag kom ner till byn igår eftermiddag och nu vänds det tillbaks, imorgon ska köttet delas..sen åks det ner till civilisationen igen..

Ja, varför åker jag 10 mil fram och tillbaks på mindre än ett dygn?
Lillebror måste jobba idag och jag behöver hans bil för att ta med hans köttdel ner till byn..min har jag sålt...så det var bara att se till att sätta sig i bilen och åka ner igår..nu ska jag plocka ihop lite sen åka upp igen..jaktkojan ska städas idag..det är vad jag har att göra..

Ska nog se om jag kan hitta någon i byn som har canal+ också...fjäska in mig lite så kanske jag får se matchen...

Vi hörs igen om ett par dagar..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja se till att komma till mer bebodda trakter ;)

2008-10-20 @ 19:28:40
Postat av: Jerk

Honey, I'm home :)..tillbaks i storstan nu..och imorgon tar jag också semester..för att mjukstarta lite..har ju knappt sett människor på en vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback