Men bilen går väl bra?

Bloggeriet har inte fått mycket uppmärksamhet på sistone..det har varit några små intetsägande, genomtråkiga inlägg (och skillnaden mot tidigare är?)..inget direkt upphetsande...jag har knappt läst några bloggar heller..några få..några på jobbet ibland (vid frukost och lunch)...jobbet har tärt på mig, att även ha haft fullt upp på helgerna har tärt på mig..när jag väl kommit hem i den sena kvällen har jag varit för trött för att göra något..jag har lekt med tanken att lägga ner allting..att inte blogga något mer, att inte läsa några fler bloggar...

Fast å andra sidan..jag startade den här skiten med ett uppdrag (glöm för en sekund att Kenny tvingade mig för att jag skulle skriva om innebandylaget)...att få mig en blogg-groupie...efter snart 3 år har jag fortfarande inte lyckats, men jag fortsätter försöka..jag trodde jag lyckats en vända ifjol höst, men ack så fel jag hade..så jag får vackert fortsätta ett tag till...

Nu är väl risken att jag kommer fortsätta att negligera bloggen ett tag till..jag hade tänkt starta ett nytt liv..nu igen...så från imorgon, måndag, hade jag tänkt börja äta frukost hemma på morgonen och för att fixa det måste jag gå och lägga mig i tid...för att fixa det måste jag börja ignorera mitt beroende att veta allting om alla som jag följer och istället försöka gå och lägga mig...om ni känner mig det minsta inser ni hur svårt det här blir..jag hatar att gå och lägga mig (ungefär lika mycket som jag hatar att kliva upp..)..

Nämnde jag att jag ska köra igång hårdträningen igen också? yup..blir måndag till torsdag kommande vecka..

För er som på något sätt antyder att det här beteende beror på sinnesförvirring, så är jag böjd att hålla med..i eftermiddags tittade jag på någon sorts hemma hos-serie med Denise Richards istället för på Roma...sen när andra halvlek skulle börja bytte jag till Trelleborg mot Kalmar och njöt av matchen..en match på Vångavallen mot två FF-lag?? Sjukt..grymt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback