Jersey girl

Eftersom jag fortfarande är hemma för att jag är sjuk är det fortfarande fullt tillåtet att tycka synd om mig själv, men eftersom glassen tog slut var jag tvungen att ge mig ut i den stora kalla staden..

Den var iofs inte särskilt kall idag...det var riktigt skönt ute..kanske hösten väntar lite till? (hoppas hoppas)...det var till och med så att jag gick en liten extra vända (trots att jag klätt mig för höst och därför hade tok för mycket kläder på mig)..var in i Tjurbergsparken på Söder..den ligger kanske 100 meter ifrån lägenheten och jag har aldrig varit där, men vaddå..jag har bara bott här i 4 år...

Lång passus för att säga att jag köpte godis...allt i planen att tycka synd om mig själv..

Och det funkade jävligt bra..även om förkylningen känns ganska bra nu och jag planerar gå till jobbet imorgon...jag mår skitilla...abnormt illa...i magen...det blev nog för mycket godis..

hmm..det är lite kvar..bara ta ett par bitar till....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det gläder mig att se att du trycker i dig allt godis på en gång även om det tar emot. Det värsta som finns är såna som kan suga på en godispåsen i flera veckor...

Postat av: Åsa

Skönt att du mår bättre. Glömde jag säga. Och ja, jag menar det faktiskt! ;-)

2008-09-03 @ 23:19:42
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Spader Madame

Godis är gott, ibland behöver man litet snabb tröst! Så kontoret blir ytterst osäkert igen idag? Om mailkorgen djävlas så ska du inte glömma bort att djävlas tillbaka...

2008-09-04 @ 07:39:36
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Åsa: Finns det sådana människor? Tack så mycket..



Spader Madame: Vet inte om kontoret blir så osäkert, men nog jävlas mailen alltid :)

2008-09-04 @ 10:02:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback