Känd från tv...

Jag ska väl erkänna...det var inte bara dotra som sprang omkring som ett barn på julafton...det fanns fler som var riktigt lyckliga igår...se nedan...



På bilden syns en som inte fått till ett bra skott de senaste säsongerna, en som har ett pinsamt dåligt målsnitt och så två Bajen-spelare...ikoner kanske jag skulle säga..ögonen på dotra när jag förklarade att mannen till höger spelade i Bajen innan hon föddes blev större än tefat...
Tack till dotra som tog kortet..

Men, innan jag släpper Hammarbydagen helt och hållet, måste jag länka till FAN-TV...5:12 in på filmen ser ni en stolt far och dotter som tittar på just precis kortet ovan, som hon tagit några sekunder tidigare..

Här hittar ni det klippet...

Kommentarer
Postat av: valp

haris ser ut som nån konstfackslirare.

och sulan vill man typ bara dra i kinderna.

fin bild detta oxå :)

Postat av: Blingbling

Tjusigt. Och jag såg er där i slutet av filmklippet :)

2008-09-23 @ 00:25:06
Postat av: Jerk

Valp: Det är en underbar bild.. :)

Blingbling: Du tittade alltså på klippet? Jag är imponerad :)

2008-09-23 @ 00:48:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blue

Kollade in klippet jag med... men erkänner att jag "spolade" fram till rätt minut när jag insåg att det var rätt långt dit.



Hahaha



Den jäntan ska du va stolt över... jättesöt jue. Mkt sötare än sin far... ;P

Sorry, kunde inte låta bli... hihi

2008-09-23 @ 21:50:35
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Jerk

Hey...hon är ju så söt för att hon är lik far sin..tänk hur hon hade sett ut om hon varit lik mor sin... :)

2008-09-23 @ 23:06:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback