More short stories from Hello Saferide..

Grymt jobbig dag idag...allt tog tid...jag pulade med en offert nästan hela dagen..när jag gick för att spela innebandy en timme vid 16 var jag säker på att det bara skulle vara att skriva ihop den när jag kom tillbaks...sällan hostar hackspetten...krångel krångel..sitta i telefon med Schweiz kl.18 på kvällen och försöka få ihop något..till slut ordnar det sig..så då börjar jobbet med att skriva ihop den...kvart i nio fick jag lämna kontoret ikväll..

Jodå..gjorde det avgörande målet på innebandyn..vi vann 2 av 3 matcher..unge herr V och Tyskan spelade i mitt lag..unge herr V har lirat i Järfälla..han är på en helt annan nivå än oss andra...tyskan, som vanligt vacker..jag...höll på att knäcka klubban under första matchen..det var nog mycket aggressioner och hoplöshet parat med uselt skjutande och väl mycke lortmisstag som skulle ut idag...det blev bättre eftersom iaf...

HR var i det förlorande laget..hon är kul att reta då..hon tar det som en personlig förolämpning när man gör mål på hennes lag...

Så annars var det en vidrig dag...eller ja..när jag sent omsider kom hem så hade jag ett brev från hammarby fotboll i brevlådan...nej, jag har inte blivit inbjuden på try out..däremot så låg presentkortet där..det gick väldigt snabbt..med tanke på hur lång tid det tog för mig att få säsongskortet blev jag glatt överraskad..

Annars...Olga (städerskan) har tydligen ingen man..ändå har hon ring på vänster ringfinger...så får man inte göra..jag är suverän på att notera om det finns ring på fingret..när jag ser en ger jag automatiskt upp..då kan de inte gå omkring och luras så..fast det är klart..de slipper drabbas av mina slajmiga raggningsförsök..ganska smart av henne när jag tänker efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback