Fredag, dags att supa....

Jag borde nog träna rösten eller så kanske inse att det var dumt att tacka nej till bänkgrannens erbjudande om halstablett i halvtid (Ja, det heter halvtid, halvlek är något helt annat..)

Sen borde jag fundera på varför jag helt plötsligt satt kl.9 som ny standard tid att komma in till jobbet..det hade varit bättre med kvart över åtta som jag hade tidigare i vinter..jag vill kunna gå hem i tid om jag vill..i maj vill man gå hem i tid, så jag får bättra mig..

Allt det är egentligen skitsamma..idag är det lön, det är fredag och dotra kommer ner till sthlm...så, som den patetiska white trash-människa jag är äter jag givetvis lunch ute för att fira lönen, jag kommer garanterat spendera en alldeles för stor summa på någonting som jag verkligen inte behöver och..ja, lägga mig på sängen och läsa medan dotra ser på tv..fan, vad tråkig jag är!

Nåväl, jag ska väl förnedra mig på en innebandyplan i förorten också...på söndag varierar planerna åt alla håll (ok, inte riktig..ha riktigt kul och festa ska jag inte)...det blir nog iaf inoljning av balkongtrallen..sen kan det bli årets första joggingtur, men mer troligt är att det blir en enkel promenad hem från Centralen istället och sen göra räkningarna 8inte alls lika roligt nu när jag inte kan lägga in dem i min excelfil längre..)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback