Avgå styrelsen..

Så perfekt tajmat med svart skjorta idag..nu syns det inte då jag sätter på sorgebindeln..

Bajen sparkar Tony, först säljer de ut all talang för nada, sen köper de in otalang dyrt, därefter kräver de att Bajen ska sluta fyra i serien och när det som "alla" väntat på sker så sparkar de Tony..

Känns som om jag skulle få sparken för att jag inte lagt in några offerter i datasystemet samtidigt som jag inte fått någon dator att arbeta med..

Jag antar att spararbetet går bra annars? Med tanke på att truppen måste vara åtskilliga miljoner billigare i år så är ju det positivt..synd bara att det blir derby mot Vasalund nästa år..förbannade jävla pisstyrelse..

Får hoppas att Thom lyckas rädda oss kvar iaf..


Kommentarer
Postat av: valp

det är så jävla sjukt.

ett gatlopp med micke a först ut skulle jag inte banga på nu.



åhlund känns fräscht o nytänkande.

2009-08-31 @ 13:42:17
Postat av: Jerk

Ja, Micke är inte någon favoritperson idag..

Åhlund är väldigt fräscht..verkligen..nåja, jag hoppas de kan fixa det ändå..tyvärr utan min support..

Postat av: carro

Hejsan! måste bara säga att du har en grymt snygg design på din blogg! gillar den verkligen!



kram

2009-08-31 @ 15:46:07
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: carro

Hejsan! måste bara säga att du har en grymt snygg design på din blogg! gillar den verkligen!



kram

2009-08-31 @ 15:46:15
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback