Hade jag kommit på en bra rubrik hade jag skrivit den här...

En kvart senare idag..som om jag redan börjar tappa greppet.
Å andra sidan, hur lätt är det att släpa upp den voluminösa kroppen redan före sju på morgonen när man är van att ligga och dra sig till tio iaf?

Skitsamma, jag kan äntligen ha hittat mina matchskor..de som är gröna och vita, men inte för dyra..måste passera Igor Sport på hemvägen idag (köpstopp? Näe, det finns massvis med tomburkar att panta på Söder..)..

Borde ge mig ut och springa också. Nu är det över en månad sedan jag tränade senast, men förkylningen vill inte riktigt ge sig..när jag böjde mig ner för att ta på mig skorna var det som om bihålorna skulle sprängas, det kändes som om huvudet var vadderat med snor innanför huden..

Fast jag borde kanske försöka mig på en joggingtur ändå..kanske jag rensar ut den här skitförkylningen en gång för alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback