Men skjut mig...global uppvärmningen, var är den?

Hösten är här..i morse tog jag på mig kavajen för att möta höstkylan på väg till jobbet..så, nu när livet är slut igen för 8 månader framåt är frågan vad man ska hitta på?

Jag började den första höstdagen med att komma in på kontoret redan halv nio..eller redan och redan, förra veckan var jag inne tidigare än så hela veckan..jag tänker fortsätta dagen med att hämta ut tröjan till midnattsloppet, sen ska jag ge mig ut på den sista löprundan innan lördagen..kvällens löprunda är också den andra på 6 veckor och jag har träningsvärk sedan den första (i måndags)...det kommer gå åt helvete på lördag...

Lustiga är att jag under semester konsekvent gick omkring i shorts trots att det bara var 13 grader varmt...nu är det 3 grader varmare och jag pälsar på mig som om det är en ny istid..

Kommentarer
Postat av: Cina

Halkade in här via Duracellmorsan. Väluppfostrad som man är lämnar man ett litet avtryck.

Även om du kanske inte är i den form du hade önskat inför midnattsloppet så är det ju en kul grej.

Har själv sprungit 3 tjejmilare men i år blir det ingen. Ser fram emot nästa däremot.



Lycka till spark i baken



Cina

Postat av: Anna

Hej hopp..nu jäklar är sovrummet klart! Bara väggtexten som ska målas för hand..men det kan man ta vid nåt tillfälle senare..bara värsta eländet är över :)

Hoppas du får en fortsatt fin sommar...retas

2009-08-12 @ 11:33:47
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Spader Madame

Alltså... det är i alla fall inte snö, ännu...

2009-08-12 @ 13:37:14
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Cina: Välkommen, väldigt väluppfostrat av dig :) Midnattsloppet är skitkul att springa, men det är trist att jag slöat så mycket i sommar att tiden kommer bli kass..



Anna: Grattis till det nya sovrummet..sommaren ja..hann iaf att bränna mig rejält en gång.. :)



Spader: Näe, inte här nere, men i byn kommer det väl snart ;)..dessutom klär ju kvinnorna på sig nu..så det kunde lika gärna snöa..

2009-08-12 @ 15:55:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

För en gångs skull (?) verkar det som vi faktiskt är överens. Höst! Om jag inte visste att du skulle få hybris skulle jag kalla den analysen briljant. ;D

2009-08-12 @ 21:26:56
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Klart analysen är briljant, jag är briljant :)

Fast idag har jag bestämt mg för att ignorera hösten ett tag till..

2009-08-13 @ 09:27:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback