Wow, så du säger att man bara skriver in numret, sen dras pengarna?

Sagolikt..inne på kontoret kl.8 idag igen och hade det inte varit för kärringen med resväskan hade jag varit här redan kvart i åtta..tänk att en del har så förtvivlat svårt för att inte ta upp hela jävla rullbandet när man vaggar fram i slow motion..

I övrigt är detta en solens dag...dotra kommer idag, vi ska nog gå på fotboll imorgon..ikväll är det dam-EM i fotboll och Finnkampen börjar väl också..fullt upp i helgen med andra ord..

Njae, jag är inte på så surt humör som man kan förvänta sig med tanke på antal sovtimmar och på hur tidigt på morgonen det är..fortfarande hålls humöret uppe..jag har trots allt ett riktigt äventyr att se fram emot i höst..

Förresten, igår fixade jag så att jag kan betala räkningarna på internet, var jag sist med det i världen? Det borde ju finnas någon i en urskog i afrika som fortfarande inte har en nog schysst uppkoppling för att surfa på nätet, men jag är osäker..till och med min mor betalar ju räkningarna på nätet..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

En annan undrar ju vilket nummer som ska skrivas in för att pengarna ska dras från någon annans konto, typ Essets... eller ska något annat nummer till då?



Ha den bästa helgen nu - och nej-Spader är inte ett endaste dugg nyfiken på höstens äventyr... nope... eller?

Postat av: Jerk

Kommer du på det kan jag väl också få pengarna att dras från Essets konto?

Inte alls nyfiken va? Du får säkert reda på det tids nog..

2009-08-28 @ 11:02:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

BLOGGDESIGNS-REA I BLOGGEN!!!! ♥

- Det är nu du ska skaffa din bloggdesign om din blogg är tråkig och ful!



-> http://akolan90.blogg.se

2009-08-28 @ 13:03:56
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Karren

Det finns tydligen en urskog i mobyn men jag trodde inte mobyn ligger i Afrika utan i Malung

2009-08-28 @ 18:07:42
Postat av: Jerk

Haha, fast det är iofs inte så konstigt..du är ju så mycket äldre än mig, så farbror kanske har lite svårt för det där ;)

2009-08-28 @ 23:08:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback