Because first impressions last..

Vi har fått en ny Patricia hit på kontoret..med C den här gången..22 år från Schweiz..på lunchen igår presenterade vi andra oss lite för henne..

- I missed the interview because I overslept, but I got the job anyway..var mitt bidrag..

FruFröken berättade om sin första arbetsdag och hur hon hälsade på mig som var gravt bakis efter Stefanos sommarfest..
- But you came in to the office, that's better than normal..

Det var en rejäl whiskyfylla jag råkat ut för dagen innan..sommarfest ute i Täby..vi badade och drack öl..åt grillad älgbiff och drack öl...skvallrade och drack mer än en halvpanna whisky...körde buss och var för dålig för taxi hem från Täby..sov på altanen..sov på soffan..lyckligtvis skulle Stefano in på kontoret trots att han var ledig så jag kom in vid halv elva-tiden..
Det var den kvällen Hampe frågade Brolin "Vem var den där stora feta greken som åkte med TP?"...jag satt fram i TPs bil på väg till Stefano..

Tur att jag och VK inte tog upp nattbadet på den senaste sommarfesten..då hade bilden av mig varit komplett..alkis med problem att kliva upp ur sängen..

Fast jag kom i tid i morse också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback