Deion Neon Sanders..

Snart börjar det...Super Bowl...tror inte jag missat en enda Super Bowl sen någon gång i början av 90-talet..minns att jag våldsgästade en av tvillingarna i Borlänge ett år när jag bodde i en lägenhet utan kabel-tv..och jag missar det inte i år heller, jag har som vanligt tagit ledigt fram till lunch så jag får sova ut iaf..ett år gjorde jag inte det och det slutade ändå med att jag inte kom in på kontoret före lunch..i år är jag smartare...

Helgen i övrigt flöt på ganska bra..dotra fick åka skridskor både lördag och söndag, samtidigt som jag satt på sidan och småfrös lite..mina skridskor är ju hemma i byn..jag spelade två matcher i SIL, första gången som fullvärdig medlem i IFK gamla lkpg...3 mål och ett assist i första matchen, när det var 5 sekunder och vi ledde med 11-8 försökte jag förhindra ett skott, det blev hopslag med klubborna och mitt blad flög iväg några meter, sen var magin över, med en låneklubba blev det bara ett assist och förlust i den andra matchen..precis vad jag behövde..en till utgift för köp av innebandyklubba..nåväl, det får fixas till veckan..

Jag fick åtminstone till slut ihop ett CV och personligt brev...

Nu ska jag gå ut i köket och fixa till mig en Nachotallrik..blir perfekt till början av Super bowl..tror precis som Valp på Steelers..synd bara att inte "mitt" lag, Philadelphia Eagles spöade Arizona i semin, det hade varit häftigt med ett Pensylvania-derby...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha - tagit ledigt fram till lunch. Du är galen! ;D

Postat av: Åsa

Ja, galen på ett positivt sätt alltså... ;) Skön stil! Hahahaha

2009-02-01 @ 23:51:48
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: valp

mitt lag är 49:ers... började kolla på am. fotboll på joe montanas tid, och dom har ju knappt varit bra sedan dess.

2009-02-02 @ 00:12:01
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Jerk

Åsa: Hey, det är en tradition från min sida..jag tar alltid ledigt till lunch..så arbetsgivarna vet vad jag tycker är viktigt här i livet :)



valp: Det var då jag började kolla också, när Steve Young var QB var de ju också ganska bra..han var vänsterhänt, så han tyckte jag om :) men Montana o Rice, det var spelare det..

2009-02-02 @ 00:42:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Bra. Traditioner är viktiga. :)

2009-02-02 @ 21:06:11
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Du vet väl om att när man väl börjar tycka att traditioner är viktiga så är det dags att välja vilket hem man ska bo på ;)

Jaja, jag tycker också det..ja, det är dags för mig att kolla upp det där med hem nu..

2009-02-03 @ 10:02:49
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback