Challenger...

När nu
Blingis envisas med att utmana mig och resten av den manlige bloggvärlden blir jag väl tvungen att anta utmaningen, även om jag hade tänkt låta henne jaga mig lite mer först..

Den handlar om hösten/vintern..here goes..

Bästa köpet
Har egentligen inte köpt något, men..dvdn Derbytriumfer då..två matcher mot gårdarna..två vinster..

Roligaste festen/utgången
Det är för sorgligt, men jag har nog nästan blivit för gammal för utgång också verkar det som..kusinens Svensexa får det bli då..antingen det eller banketten på Oslo Cup..

Höstens låt
Egentligen så är det alltid Ejfössvisan, men ok..För sent för Edelweiss med Håkan eller Utan personlig insats med Hästpojken.

Roligaste resmålet
Känns fel att räkna skogen och älgjakten, så då får det blir min helg som curlinggroupie i Oslo då..

Bästa bio
Har bara varit på Madagaskar 2 (med dotra) så det får bli den då..pingvinerna var ju roliga..

Höstens foto

Dotra o Charlie D..det var nog den mest uppskattade julklappen från mig tror jag..

Höstens/vinterns flirt
Du skämtar väl..skulle jag? Näe..jag är för gammal för sånt..

Bästa dagen
I brist på bättre får det väl bli min födelsedag då..jag gjorde iaf två mål i fotbollen den dagen..

Jag har lärt mig
Att det är tråkigare att vara fattig (eller det gissar jag bara..jag har aldrig varit rik)..att kombinera fattigdom med att vara fet och ful innebär att man blir utan ligg..fast, allt det här visste jag iofs redan..

Frisyren
Ovårdad

Väskan
Alltid min svarta Converse-väska

Plagget
Min gröna Södermalms-hoodie..

Musiken
Håkans nya har snurrat friskt och Hästpojken har hållit långt in på vintern

Beautyprodukten
Deo..

Smycket
Bajen-slipsnålen som jag köpte till kusinens bröllop..

Kaffe
Nåt äckligt och brunfärgat? Livet kanske?

Skor
Sportar vidare med mina mer än lovligt slitna Adidasdojor..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Ja, titta. Tusen tack. Och bilden är ju alldeles underbar.



Du, jag tror jag är äldre än dig. Och du igen, än är det inte kört för oss. Klart vi kan gå på fest och flirta ;)

2009-01-12 @ 00:15:10
Postat av: Sohlberg

haha nej fest =)

Postat av: Jerk

Blingis..du är lite drygt 6 månader äldre än mig, ingen markant skillnad direkt..

Den markanta skillnaden är att du är söt...

2009-01-12 @ 09:24:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback