Första matchen...

Ett mål, en tunnel och en seger...jag är ganska nöjd..

Jag gjorde första målet...ett tag ledde vi med 4-0..en bit in i andra var det plötsligt 5-5, men vi kom tillbaks och vann med 7-5..

Min tunnel var av den högre skolan (ja, jag vet eget skryt luktar)...en passning så jag var i högra hörnet på den offensiva planhalvan, jag hade en motspelare bakom mig..så för att vända mig om drar jag bollen bakåt med sulan, tunnlar i samma ögonblick motståndaren och drar mig in mot mål..tyvärr räddade målisen skottet, annars hade det varit ett riktigt fint ögonblick i min karriär..

Men, vem bryr sig egentligen? Marisa Tomei i underkläder däremot..det är grejer det..

Kommentarer
Postat av: valp

marisa är utan underkläder i the wrestler... det är oxå grejjer ;)

2009-01-14 @ 09:36:35
Postat av: Jerk

åh fan..låter som om jag måste se den filmen :)

Postat av: Anonym

ja det var grädden på moset... filmen är lysande även utan hennes behag :)

2009-01-14 @ 18:15:41
Postat av: Jerk

filmen hade kunnat varit urusel och de hade ändå varit värd pengarna om hon springer omkring utan underkläder..

Så nu måste jag verkligen se den..

2009-01-14 @ 22:04:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback