Nytt inlägg..

Idag var det nära att sviten skulle spricka, men eder Jerk lyckades släpa upp sin voluminösa kropp ur soffan i tid och ta sig in till kontoret en kvart innan flextiden gick ut..jag har alltså fortfarande inte kommit försent 2009..woohoo..hela 6 dagar, starkt jobbat Jerk, vad är hemligheten??

Ja, säg det..kanske att jag gett upp tanken på att sova i sängen och därför spenderar 4 timmar varje natt snarkandes i soffan?

För det verkar vara lögn att kunna somna i sängen nu för tiden..igår igen gick jag och la mig före tolv, men efter en timme gav jag upp..tog med mig täcket till soffan och tittade lite på tv..när klockan var halv två insåg jag att allt på tvn var så dåligt att jag bara blev iriiterad..letade upp en dvd, slog på den..Natural born killers...hoppen i handlingen och allt med den filmen borde gjort att jag somnat som en sten direkt, men det funkade inte..slocknade någon gång när de var i fängelset..vaknade till lite då och då så i morse var jag mer än lovligt trött..men till slut kom jag upp iaf..

Dagen erbjuder nya möjligheter att komma än längre efter på jobbet och ingen träning...däremot så erbjuder den en kropp som har träningsvärk i nästan varenda muskel..pga styrketräningen och fotbollen igår...strax efter halv sju är det dags att släntra hem, gå förbi Ica på vägen hem och sen laga till någon intetsägande till middag..

Oh joy!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Allt förutom träningen låter perfa ;)

Postat av: Lillebror

Öppna fönstret lite på kvällen så det blir kallt i lägenheten så sover du nog bättre.. lär ju funka nu när vintern dragit bort...

2009-01-14 @ 17:34:57
Postat av: Spader Madame

Allways look on the bright side of life....visslar litet! Häng i nu!

2009-01-14 @ 20:47:50
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Stefan: allt låter som januari? ;)



Lillebror: lägenheten har äntligen blivit varm sedan kylan senast..det finns inte en chans att jag öppnar något fönster..



Spader M: ja..jag försöker formulera mig på ett snällt sätt, men...jag muttrar nog lite tyst istället ;)

2009-01-14 @ 22:07:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback