Tänk positivt, du kunde haft mitt liv...

Fredag, vaknade innan klockan ringde...sov på soffan inatt igen..det har blivit en vana nu, ska försöka ta mig tillbaks till sängen under helgen..även om det känns som om jag somnar tidigare när jag ligger på soffan så håller det väl inte i längden...vore ju skönt att använda sängen också..när den ändå står där och tar upp en betydande del av golvytan..

Planerna för helgen är få, vilket är otroligt skönt...bara ta det lugnt...kanske städa (om jag känner för det)...borde nog gå till pappersåtervinningen också, men sen räcker det...januari ska inte aktiveras i onödan..det ska framför allt inte stressas..jag har alltför lätt att falla i det djupa svarta hålet under januari och februari så de lediga helgerna måste tas det lugnt för att jag ska klara mig och i år ska jag klara mig, jag har ingen tung förälskelse som kan slänga ner mig i år..det enda som stör är en erbarmligt dålig ekonomi under januari, men den vänder i slutet av månaden...

Nu ska jag slita järnet (ja, tjena) och siktar på att gå hem redan kl.16...väldigt tidigt en fredag utan dotra..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello..göra nytta ja ;) det tänker jag INTE göra idag...ska ligga på soffan & slöa , woka lite käk..



Ha det gött på jobbet..& en finfin helg ;)



p.s jag hoppas du får användning av sängen i helgen då ?

2009-01-09 @ 10:28:58
Postat av: Karren

Snyft snyft, sista dagen på julledigheten och jag ligger oxå på soffan och latar ilag med en 350g ostbågspåse

2009-01-09 @ 14:09:00
Postat av: Sohlberg

Hahaha va! Påstår du att en kille inte skulle uppskatta det, faaaan oxå! Morgon mys är ju bland det bästa som finns ;P

Postat av: Jerk

Anna: Mina göra nytta-timmar är äntligen klart för den här veckan, nu blir det bara slöa resten av helgen..

Sängen ska nog bli varm..av mig iaf :)



Karren: Stackars, stackars Svampen..ostbågar som är så äckligt (om inte min sambo köpt en påse och lämnat den på soffbordet då ;))...välkommen åter till oss som gör rätt för sig ;)

2009-01-09 @ 17:21:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blingbling

Akta dig för hålet.

2009-01-09 @ 21:08:42
Postat av: Blingbling

g1gD4g" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=hfReg1gD4g

2009-01-09 @ 21:46:06
Postat av: Jerk

Blingis: jag gör mitt bästa, tar det bara lugnt och njuter av livet från soffan :)

Länken funkade förresten inte..

2009-01-10 @ 14:24:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback