Virat..

Skulle du vilja vara längre?
Näe, jag har den ultimata längden för en 177cm lång slashas..

Skulle du vilja väga mer?
Inte direkt va..

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Njae..orka..fråga igen när jag är på jobbet..

Kan du röra på öronen?
Med händerna

Kan du slicka dig på näsan?
Nej.

Kan du kolla i kors med ögonen?
Jo

Kan dina föräldrar lita på dig?
Är det något positivt?

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Jag kan låta bli att prata en hel helg..fast kanske  inte just den kommande..

Kan du vara på fest utan att dricka?
Lite motsägelsefullt..det är väl ingen fest om man inte dricker..saftkalasen slutade jag med för 20år sen..

Kan dina vänner lita på dig?
Självklart. De kan lite på att jag endast hör av mig kl.4 på natten när jag är på fyllan..

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Beror på vilken affär.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Åh nej, jag var en riktig ängel som ung..

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Har något minne av att far ska ha sagt något liknande när jag var 4-5 år...det gick väl över sen..

Har du ett syskon?
Yup, 1.5 syskon

Har du varit full den här månaden?
Jo, det var ju bröllop i början av månaden.

Har du någonsin haft sex med någon?
A bunch..men det var i mitt förra liv, nu lever jag som en munk..fast med mer hår på hjässan..

Har dina föräldrar ljugit för dig någon gång?
Garanterat.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Näe, jag är tålmodig ibland..

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
När jag var sjutton var det en som visst var 31..det var ganska häftigt då..

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Jo, jag är lite intresserad av att röka soja..går det?

Har du blivit påkommen när du har haft sex?
Tror jag inte..ingen som sagt något iaf...

Har du haft sex med mer än tre personer?
Inte samtidigt....

Har du ljugit på någon fråga än då?
Näe.

Vem älskar du?
Min dotter, bajen....

Vem hade du senast sex med?
En kvinna..

Vem vill du bli full med?
Här nere är det roligt att festa med Pitan...

Vem är den bästa artisten?
Per Persson eller Håkan kanske...

Vem pratade du senast i telefon med?
Hmm..det var på jobbet iaf..en schweizare kanske..

Vem är snyggast i världen?
Scarlett Johansson tror jag..


Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Någon som skulle ge tillbaks den? Kanske dotra..

Vem är snällast i världen?
Bamse..

Vem sov du med senast?
Dotra brukar sova på madrass när hon är här, men det blir väl hon?

Vem såg du full senast?
Virre sänkte 3st 6cl lakritsshots på 23 sekunder igår..det tog nog lite på honom..

Vem vet allt om dig?
Ingen, men då och då dyker det upp någon som tror det...de har alltid fel..

Vem kysste du senast?
Hon jag hade sex med, men skilda gånger..

Vem kramade du senast?
dotra...

Vem kan berätta allt för dig?
Dotra..tvivlar på att hon gör det dock..

Vem kan du berätta allt för?
Trasiga Olle..

Vem hatar du?
Markus Karlsson

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
3 dagar, när jag bröt fotleden..

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Mja..jag bor ju på Söder, så kanske...

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes..jag är ingen hycklare..

Vad längtar du mest till just nu?
Lottovinsten..

Hur gammal har du tänkt bli?
Runt 50 räcker nog..sen har jag slitit klart..

Vilken tv-serie är bäst?
The Daily show, Vad blir det för mat eller Married with children..

Vad åt du senast?
stekte en hamburgare..med ost o bröd..fantasifullt..

Höga eller låga strumpor?
Normala..

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att Charlie Davies ska flytta innan dotra får se honom spela igen..

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja..

Vad har du för färg på ditt påslakan?
smutsvitt eller vad färgen kan heta..och nej, det var färgen från början..

Är du mörkrädd?
Yup..

Duscha eller bada?
Bada..just nu ter det sig ännu mer lockande eftersom jag inte har något badkar..

Hur tar du dig till jobbet?
Tuben..

Sjunger du på toa?
Nej..

Vilken färg har din jacka?
Svart

Använder du långkallingar?
När jag är uppe i skogen.

Är du höjdrädd?
Ja.

Vilket land vill du åka till?
Usa, Schweiz eller kanske något nytt land..

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
VDn och GKAM:en när de som vanligt eftermiddagsmobbade mig..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Inte så ofta..

Har du fått någon komplimang idag?
Njae..Erik Norrlänning försökte fjäska för att jag skulle skapa några artikelnr lite snabbare..det räknas inte..dessutom hjälpte det inte eftersom tyskan redan bett mig om hjälp och kvinnor går alltid före..speciellt om de har ett killer-ass.

Har du varit med i en rättegång?
Nej..

Är du polare med grannarna?
Mina tre grannar är yngre, vackra tjejer..I wish..

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Självklart...

Har du haft en stalker?
Näe, jag är alltför ointressant för något sånt...

Hur bra är din syn?
Nog bra för att slippa bli brillorm..

Har du sett din bästa vän naken?
Jo, vi har spelat ishockey ihop..här vore det egentligen läge att lägga in en bild :)

Vilket är det bästa bröllopet du vart på?
Alla bröllop jag varit på har varit vackra..jag blir nästan tårögd när jag ser så vacker kärlek...

Var är dina syskon just nu?
Hemma och sover antar jag..

Vilken tid gick du upp i morse?
6:55 gick jag upp och borstade tänderna, sen gick jag och la mig i soffan under täcket igen och klev upp 8:15..men jag hann i tid till jobbet..

Vad ska du göra i helgen?
Umgås med dotra, spela innebandy, kanske se på henne när hon åker skridskor och på söndagkväll är det Super Bowl..

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Tänkte om dotra ska ha of sig skridskorna ner. Ni hade kunnat åka vid kungsan, dom har bana" (Dotras mor, vi ska däremot inte till kungsan och åka..det finns närmare isbanor på Söder.)

När var du riktigt sjuk senast?
Ingen aning..

Vad finns i din bakficka?
SL-kortet.

Har du färglinser?
nope

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov på soffan.

Vad är det första du gör på morgonen?
snoozar mobillarmet..sen kanske jag kliver upp och borstar tänderna, eller så somnar jag om ett tag..jag är lite crazy sådär..

Kommentarer
Postat av: Anna

stalker.......du har ju mig ;)

2009-01-30 @ 09:02:47
Postat av: Jerk

Men du är väl lite väl slö för att kallas stalker? Att bara kommentera på bloggen räcker inte..det ska ju sittas i buskar utanför jobbet, gömmas i portar vid hemmet och sånt också..innan dess kan man inte bli kallad stalker :)

Postat av: Anna

Hörredu..du vet väl inte om jag smyger runt där du bor ;) .............

Trevlig helg med dotera nu..puss...

2009-01-30 @ 14:15:35
Postat av: Jerk

Det är sant..fast jag tror inte du gör det :)

2009-01-31 @ 00:31:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback