You know it's country if it makes you wanna drink...

Boxen igår var..dryg...jag förväntar mig att träningsvärken kommer smyga sig på mig så att jag knappt kan röra mig i eftermiddag..framsida lår och höftböjaren har tjuvstartat...det känns bra..på ett sätt är det roligt arr känna träningsvärken..då gav det något iaf..det blir det här på torsdagarna framöver..

Däremot verkar det inte bli någon innebandy med jobbet på onsdagar..för lite folk tydligen, så nu måste jag hitta något annat att göra..typ spinning på onsdag eller fredag..tror inte det blir så mycket träning med fotbollen heller så det kanske är värt att kolla upp vad jag kan göra på helgerna också (varannan iaf)..

För snart kommer dotra...vilket gör att jag har en riktigt kort dag idag, ändå går jag plus i flexen den här veckan..det kommer väl behövas för det känns som om det blir en del ledigt under våren..

Jodå, jag fortsätter 2009 med att komma i tid till jobbet..8 dagar på raken nu, det är nästan rekord...i augusti var jag också i tid varje dag..å andra sidan hade jag semester två veckor då också..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där ..snart åter på banan ;) mailar nya adressen under dan! Ha det gött..

2009-01-16 @ 12:21:43
Postat av: tantti

På mitt förrförrförra jobb spelade vi också innebandy på onsdagar. Är det en innebandy-dag?

Postat av: Lillebror

Varför snor du titeln på en av mina favoritlåtar till ett inlägg som inte direkt gör mig törstig? skäms käre bror.

2009-01-16 @ 20:50:48
Postat av: Jerk

Anna: ytterligar en ny? :)



tantti: Verkar så, även om en era verkar ta slut på mitt jobb nu, då vi är lite för lite folk som vill spela..



Lillebror: Du får väl fira att jag varit i tid hela 2009...det om något är värt att fira ;)

2009-01-16 @ 23:53:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Hoppas att du och dotra har haft den bästa helgen...rösten kvar?

2009-01-18 @ 12:34:13
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Sohlberg

hahaha det tror jag nog inte ;P

2009-01-18 @ 12:50:24
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja tyvärr-blev fel så det vart byte igen..blogger strulade :( sooooooorry?????????????

Hoppas allt är ok & att du tittar in med jämna mellanrum?

Kraam...

2009-01-18 @ 13:25:40
Postat av: Jerk

Spader M: fram till imorse var den bra iaf..dotra leker själv med singstar..jag slipper :)



Anna: jodå, jag tittar väl in där under mina dagliga rundor :)

Kram

2009-01-18 @ 14:44:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback