Inkentinken..

Ibland är det för långt mellan tunnelbanan och jobbet..idag var en sån dag, när jag satt på tåget mellan Hallonbergen och Kista fantiserade jag fram någonting vackert..tänkte, det här ska jag blogga om...nu har jag glömt vad det var, men det visade iaf upp min *host* känsliga sida tror jag..

Nåväl, gick och la mig redan vid elva igår..trots det grymt trött i morse och tog mig upp från sängen först vid sju..så jag kom på jobbet kl.9..

Helt okej tid egentligen, men jag hade hoppats vara här lite mer runt 8..å andra sidan..jag var sist från kontoret igår, så jag har väl gjort mina timmar..

Helgen kommer bjuda på ingenting som det ser ut nu..funderar på att gå på bio, men längre har jag inte kommit, måste ut och springa en runda också..brukar gå lättare när jag inte jobbat i 10 timmar först..

Letade förresten ut lite kortare rundor igår..insåg att 6km nog är för långt ibland, så nu har jag en 2km och en 3km-runda att springa också..borde jag kunna ge mig ut oftare..inte igår dock, jag eeh..var lite hungrig..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Du, vad är det som hänt i korsningen i Skanstull? R.i.P och en massa blommor. Typ något som hänt mitt på ljusan dan? Läskigt..

Postat av: Jerk

Ja, en medlem i Bajens Bandystyrelse blev påkörd av en lastbil när han höll på och cykla hem..34 år ung med familj..

2009-07-10 @ 14:24:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Kortare rundor är bra, så att man verkligen orkar ut. Om Esset bara dyker upp så att vi blir klara med litet grejor hinner jag nog med Ursvik i kväll. Fasiken, nu när man bor granne så sliter man bara, strax klart dock!



Snart semester -häng i!

2009-07-10 @ 14:54:53
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Snart semester..bara en vecka till :)

2009-07-10 @ 16:08:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Karren

Äntligen semester,jag var och slet hårt i 30 min sista arbets passet men fick betalt för en full dag. på tal om att va full du dyker inte upp i malung till veckan så vi kan ut och åka raggarbil och visa röva och ropa könsord som dom mogna tonnåringarna vi är. på tal om omogna richard och jag sitter och tar en kall öl och en liten wiskey men många gånger, ha det bra hoppas jag är välkommen och hälsa på dig så du får nån att dricka öl med, Richard hälsar

2009-07-10 @ 23:06:27
Postat av: Jerk

Vad mycket du skriver när du druckit whiskey..jag kommer nog inte till byn på ett tag..kanske när jag är på väg till jakten annars blir det inget..

Hälsa tillbaks :)

2009-07-11 @ 15:05:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback