Back on track..

Inne på kontoret vid 8 idag igen..börjar tydligen bli en vana nu..
LF-Managern nere i Schweiz kontaktar mig via Skype och frågar vad det är för fel på mig som är inne så tidigt hela tiden..

Ikväll är det ny semifinal i Confederations Cup..det blir nog den ursäkten till att jag inte kan ge mig ut på en löprunda idag..om jag inte lyckas hitta någon annan..

Jo, jag undrar också, men det är väl det där med att jag äntligen lyckats inse att det är roligare att gå hem tidigare..synd bara att kroppen inte riktigt förstår att jag kliver upp tidigare..sömnen är ju drygt en timme kortare varje natt nu..

Kommentarer
Postat av: Erik

LF Manager i Schweiz?

2009-06-25 @ 21:24:15
Postat av: Jerk

Ja..Salo..

Postat av: Dalle

Du är välkommen hem till mig ikväll på lite samkväm

med grabsen.Går väl ett tåg vid två va?

På med matchtröjan och kom hem till byn=)



puss&kram

2009-06-26 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback