Bara tråkiga människor kommer tidigt till jobbet..

Inne på kontoret redan kl.8...telefonen blinkar rött för missat samtal..jag gick halv sju igår kväll..det är ju sjukt, vem har ringt mig under tiden??

Idag är det träning igen..nu ska jag åter komma igång..det är bara 8 veckor kvar till Midnattsloppet, nu är det fan dags att ta tag i skiten..det är visserligen ingen löpträning idag, men det är träning..cirkelfys..det blir bra...till helgen ska jag springa..jag har några kilo att bli av med om jag ska klara mig under timmen..

Det var en kollega från Schwiez som hade ringt..hon ringde kl.19 igår kväll..det är uppenbart att jag jobbar för länge om dagarna om hon chansar på att jag kan vara på kontoret kl.19...

Nehej, dags att ta itu med mailskörden..har ett viktigt mail om Sport Quiz..sa jag att jag vann förra säsongen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback