Bättre bo i en vrå på taket än hava hela huset med en trätgirig kvinna...

Jag är chockad...just nu står dotra och diskar..
Det är något skumt med henne..redan igår sa hon att hon skulle diska idag..och hon står fast vid det..jag är allvarligt oroad över hennes mentala status..


Däremot är jag glad över hur skönt det var att träffa henne igen igår..och hur glad hon verkade över att träffa mig..


Sämre saker..hon ska tydligen flytta till Hofors eller som Erik Norrlänning kallar stället, världens största jävla rövhål (typ)..hennes mor har ju träffat nytt (igen) och de har säkert varit ihop ett par månader, så det är klart de ska flytta igen..rycka upp dotra från hennes kompisar..igen..gissar att hon kommer få någon ny allergi nu..igen...nåja..så går det när man ligger med white trash...vi får väl se..på dotra verkar det som om hon inte vet när än..förhoppningsvis har hennes mor lärt sig något och är lite sansad iaf..dotra blir förresten mutad med en katt..


Jag å andra sidan behöver inte fundera på sånt..det finns ingen för mig..kvinnan i mitt liv är nio år och står och diskar just nu..hon är dessutom bajare och vill gå och kolla på bajens damer om en dryg timme (om det inte regnar då)...det får väl räcka så..

Ikväll ska vi se på fotboll på tvn och skrika på Zlatan..och imorgon lämnar hon mig ensam igen..jag är van att vara ensam, så det är okej..tomheten släpper efter ett tag..jag ska ändå ge mig ut på en löprunda, så eftermiddagen kommer nog mest kretsa kring hur fet och otränad jag är..och på att försöka komma på ursäkter för att slippa springa Blodomloppet på onsdag..

Nåväl, kärlek för mig får räcka med hammarby..vill jag ha sex får jag väl köpa det nån gång..


Kommentarer
Postat av: Kimmi

Vad fint du skriver om lilltjejen.

Hon har tur som har en pappa som du.

Postat av: Jerk

Nåja, hon tyckte inte det var lika roligt när hon satt och höll för öronen samtidigt som jag skrek åt tvn tidigare ikväll :)

Men, tack ändå..

2009-06-06 @ 23:59:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Kimmi

Finns jättefiffiga hörselkåpor för barn i rosa. Ge henne ett par sådana och en packe klistermärken med glitter så ska du se att det reder sig :-D

2009-06-07 @ 01:35:11
URL: http://asiktskanonen.se
Postat av: Jerk

Njae..någe glittergrejer behövs inte..hon är ju också intresserad av fotboll..det är mer när jag helt plötsligt skriker ut något som hon blir störd :)

2009-06-07 @ 19:53:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback