Det är inte ofta det händer..

..men idag har jag iaf sett något som Annika aldrig kommer få göra..jag såg Tottes första felpass i sin comeback...
Nu var vi inte allt för många som såg det..bara drygt 2000 i publiken och ingen klack..man kunde höra Söderström skrika på medspelarna..skumt..hälften stod inte heller upp under "Just idag är jag stark"..matchen kunde lika gärna gått i Gävle..

Något annat som inte Annika fick se var Simons läckra snurrfint i första halvlek..eller att det var han och Igor som var glädjeämnena i dagens sömnpiller..semesterfotboll på planen och läktaren idag..lite tände publiken till iaf när domaren gjorde någon miss och när BP-muppen lyckades få matchen avbruten medan han skulle knyta ena dojan..Martin-klass på den insatsen..
Brassarna var bra..men mittfältet var kasst (förutom Simon då)..ge för fan Simon vänstersidan nu..ingen jävla Castro eller någon annan..det är Simons plats, han visar det gång på gång känns det som, men får ändå inte chansen när det gäller..

Vad fan har Ola för kavaj i studion förresten? Kom han direkt från raggeriet på Stureplan till studion?

Sommaren är äntligen här iaf..såg slutet av Syrianska Helsingborg från balkongen..ja, jag bor inte i Södertälje, men jag vred tvn så jag kunde ligga på balkongen..

För övrigt är jag fortfarande likblek..har inte solat någonting den här helgen..är rädd att folk ska tro att det ligger en strandad val utan pigment på bryggan om jag lägger mig någonstans (okej, men det är roligare att skriva så än att skriva att jag varit för slö för att gå någonstans och lägga mig i solen..)...

Imorgon är det tillbaks till kontorshelvetet..var in en snabbis på jobbmailen för att kolla en annan sak (av privat natur)..det verkar som om årsförfrågan kommit nu..tjoho..då får Jerker som ende svensk jobba längre än till 16 nästa vecka..blir att trycka dit 18:30 kvällar hela veckan..

Simon var egentligen bra enda fram tills han fick bollen i huvudet..såg nästan otäckt ut, han var snabbt upp bara för att ramla omkull direkt, men sen var han uppe igen, men jag tyckte det såg ut som om han var medtagen resten av tiden han var inne..

Kommentarer
Postat av: valp

olas kavaj är nåt bara en gnagare = helt utan självdistans skulle våga visa sig i... dessutom i nationell tv.

Postat av: Jerk

Jo, självdistans är ett okänt ord i gnagarnas vokabulär..

2009-06-29 @ 22:49:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback