Det e fredagkväll å dans på folkets park..

Gick tidigare från jobbet idag..eller tidigare och tidigare..jag hade gjort full dag redan kl.14, men jag brukar jobba till 16 iaf..idag gick jag hem kl.15...och drog på shopping..

Hade tjuvstartat redan på lunchen då jag köpte ett par nya sandaler på rea att ha på kontoret..mina gamla hade väl egentligen dragit sin sista suck för ett halvår sen..

Bestämde mig på vägen hem att ta en tur förbi Zinken..yup..stannade till på Bajenshopen..var ju tvungen att köpa biljetter till Trelleborgsmatchen åt mig och dotra..när jag ändå var där passade jag på att köpa en halsduk, två t-shirts, Nacka-boken (äntligen!), en singel med Zulu och en till singel...1100 kronor fattigare, men lyckligare, gick jag ut ur butiken..väl hemma vid Skanstull stannade jag till på Hemköp..köpte nya offside och alldeles för mycket revbensspjäll..

Väl hemma insåg jag att det var dags för klippning..så ner till frisören..diskutera Michael lite..och Bajen en del också..

Nu har jag lidigt och njutit framför tvn..vändningen började först när jag slog på datorn, så jag fortsätter sitta vid den..missade helt att Emil blev utbytt...

Imorgon blir det nog en löprunda, sen Bajens träning och sen lite mer shopping..skulle behövt en ny skjorta..som är lite somrig..

Vad jag förutom det skulle vilja göra imorgon är dricka öl på uteservering..det är fan nattbad på Långholmen-väder..men det blir nog lugnt..

Kommentarer
Postat av: Dalle

hallå!!!

2009-06-26 @ 20:49:03
Postat av: Anonym

hallå!!!

2009-06-26 @ 20:50:56
Postat av: ema

Så tidig på jobbet!?? Du har väl inte gått o blivit sjuk..?

Postat av: Jerk

Dalle: Hej!!!



Ema: Jag är rädd för att jag är illa däran..har börjat dyka upp redan kl.8 på kontoret nu för tiden..

Kul att se att du lever också :)

2009-06-26 @ 22:51:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: karren

I morgon är det big lake round, slå av telefon

2009-06-26 @ 23:22:59
Postat av: Michelle

fjortisar... hum, dem är fina bloggar och skriver om bra saker!

2009-06-26 @ 23:46:52
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: Charlotte

hahaha du är så rolig :D

2009-06-27 @ 15:18:38
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/
Postat av: Jerk

karren: Jag försöker hitta någon som vill dricka öl med mig..vi får se vem som ringer först i natt :)



Michelle: Jag heter väl ändå inte Erica?



Chulls: rolig och rolig..det är ju sant ;)

2009-06-27 @ 15:31:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback