Domarskandal..

Snart, snart är det midsommar..regnet kommer ösa ner, vilket iofs kvittar mig lika..jag ska ju sitta inne och kolla på fotboll..och äta gott..

Bara för att jag är patetisk och tråkig behöver jag inte äta genomtrist mat..därför blir det baby back ribs idag..imorgon blir det älgfilé...och om vädrets makter tillåter det gör jag plats för lite B&J genom en löptur idag...

Några få timmar kvar nu..tänkte sluta vid 15 så jag hinner hem för att se USA-Brasilien och hoppas på att Charlie spelar..

HTFF igår kväll..det var som att se A-laget...en domare med klart Martin-komplex blundade för en solklar straff och gav ett märkligt gult kort till Bojan...jag kände mig hemma fast jag satt på Södra..

Okej, inte riktigt som A-laget..de anföll ganska ofta med fart och så avgjorde de matchen på övertid..men domarinsatsen var som att se A-laget iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback