Hip hop horay..

Kl.8..inte riktigt historiskt tidigt, men tidigt..varför vara inne på kontoret så tidigt? Förstöra en annars bra morgon med att kliva in på kontoret i arla morgonstund?

Ja, det är ju ett lopp ikväll..ett lopp som gör att jag behöver sluta betydligt tidigare, imorgon eftermiddag åker jag upp till dotra för hennes skolavslutning, så jag är ledig på fredag...det är alltså inte särskilt långt kvar av veckan alls..

Dessutom lyckades jag för en gångs skull vakna av alarmet..vakna i bra tid, så jag hann duscha innan nyheterna, vanligtvis är det för kort tid innan så jag brukar lägga mig på soffan med täcket runt om mig och sedan se/sova nyheterna..då är det svårt att ta sig upp igen..

Kanske dags att börja stretcha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback