Hot, hot, Hotter than Hell..

Ibland håller det inte längre..en joggingtur igår och så somna lite för sent..på det vakna mitt i natten och undra om det är dags att gå upp..kroppen orkar inte riktigt, så jag kom in till kontoret kl.9 idag..

Och jävlar vilken skillnad det är att åka en timme senare till jobbet..vämemässigt då..bra att veta..när jag börjar kl.8 är värmen uthärdlig...börjar du kl.9 blir det lite jobbigare..inte så jobbigt som att gå från tuben i regn och snålblåst, men jobbigare än om du är tidig..

Hade jag haft den vetskapen i morse tjugo över fem hade jag givetvis gått upp då, trots endast 4 timmars sömn, och tagit mig till jobbet..det är liksom värt sömnbristen att inte behöva komma svettig till kontoret..

Ikväll kan det bli grönan..om inte årsförfrågan kommer..yup, den är sen..as always...så kommer den inte blir det grönan, förhoppningsvis några öl också..så imorgon lär inte Jerker komma in kl.8 heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback