Jamen glad jävla midsommar då..

Har nästan packat..har lagt fram lite grejer iaf...

Borde ha sprungit imorse..vaknade trots allt vid sjutiden på soffan..sen vaknade jag igen vid åttatiden..och slutligen vid niotiden..då klev jag upp..eller, jag såg till att vara vaken iaf..såg på nyheterna och nu har jag klivit upp..

Ska snart ta mig in i duschen och göra mig ren (vacker får vänta tills jag börjat dricka) inför resan till Erik Norrlänning...jag är där om tre timmar..

Solen skiner lite just nu..det lär väl försvinna antar jag, så jag har lagt fram den feta hoodien för att överleva..ska bara hitta någon hyggligt snygg skjorta nu..

Gårdagskvällen avslutades med B&J och "Jay & Silent Bob strikes back"...älskar filmen...innan dess var det fotboll på tvn & Baby back ribs...

Tyvärr kommer jag missa Serbien mot Vitryssland ikväll..jag har på känn att det kommer bli den bästa matchen i turneringen..

Kommentarer
Postat av: valp

glad midsommar, ikväll gör emil 4 mål och blir köpt för 100 miljoner av lazio, pengar vi använder till att plocka hem kennedy, runa o max... det blir bra.

Postat av: Jerk

Låter som en underbar dröm..får kanske spara 7 blommor under kudden och hoppas jag drömmer om det :)

2009-06-19 @ 10:47:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback