Nehej, inte det...

Kom ju till jobbet i tid iaf...vi får väl försöka räkna det som något positivt..
Annars är jag på konstigt humör..det är som att jag bär på en sorg på något sätt..det är bara det att jag vet inte vad det är för sorg..
Vi kan iaf ganska snabbt konstatera att jag inte är mitt lyckligaste jag..frågan är när jag var lycklig senast egentligen? Jag har inget minne av att ha varit det någon gång..visst små stunder av lycka har man alltid..jag hade det i lördags innan jag fick psykbrytet..som trots allt skedde efter att festen var över..så det är ganska klart..så länge jag drack alkohol mådde jag bra..det var först när jag slutade med det som det gick åt helvete..

Nåväl, jag får traggla mig vidare genom skiten tills jag kommer på vad som saknas mig..och hoppas på små stunder av lycka..ikväll ska jag träna..jag hoppas det ger något, sen ska jag äta stekt fläsk med mjölkstuvade makaroner..det är också lycka..

För övrigt anser jag att min analys angående alkoholen är lysande..vill man gräva djupare in i den ser man även att jag på slutet drack åbro eftersom mina Heineken tog slut..det kan också haft en viss inverkan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback