Oh darkness smile..

Vilken tur jag hade..när tröttheten svek mig så visade sig iaf hungern och energilösheten sig från sina bästa sidor..så jag slapp bege mig på en joggingtur igår kväll också..

Ärligt talat jag var abnormt hungrig..så jag fick vackert gå in i köket och börja med maten..det skulle bli älgbiff med potatisklyftor, rostad paprika och egenhändigt gjord sås (som är tänkt att likna någon slags pepparsås)...det blev inte det..potatisen som jag köpte inför helgen var redan dålig, så det var bara att kasta skiten..istället blev det älgbiff med rostade paprikor och egenhändigt gjord sås (med mycket peppar i)..såsen blev faktiskt riktigt god, men jag saknade potatisklyftorna och utbrottet jag fick när jag upptäckte att potatisen var dålig var inte nådig, jag är bara glad att jag inte hade sönder något..

Kombinationen blodsocker strax under fotsulorna och inte tränat på en vecka är inte det bästa för mitt humör..

Efter maten så var jag tvungen att diska och sen var det fotboll...inget springa alltså..kanske på torsdag..kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback